12 січня сценарист Саймон Стівенсон («Лука», «Пригоди Паддінгтона 2») надіслав електронний лист до Гільдії сценаристів США (WGA) з проханням організувати дзвінок для обговорення важливого питання. Згодом він звинуватив авторів фільму The Holdovers в плагіаті його сценарію «рядок за рядком».
Саймон Стівенсон говорить про свій сценарій до драми Frisco. В центрі її сюжету перебуває втомлений життям дитячий лікар середнього віку та 15-річний пацієнт, за яким він доглядає. Водночас фільм The Holdovers, сценарій до якого написав Девід Хемінгсон – це драма, що обертається навколо втомленого світом вчителя школи-інтернату середнього віку та 15-річний учень, за яким він змушений доглядати.
The Holdovers від режисера Олександра Пейна отримав 5 номінацій на премію «Оскар», в тому числі як найкращий фільм та за найкращий оригінальний сценарій. Ця картина вважається фаворитом та має всі шанси отримати нагороди під час церемонії, яка проходитиме у ніч на 11 березня. Що цікаво, голосування вже завершено, тому звинувачення в плагіаті напередодні оголошення вже ніяк не вплинуть на результати.
В основі скарги Стівенсона лежить твердження про те, що Олександр Пейн мав доступ до сценарію Frisco як у 2013 році, так і наприкінці 2019 року ─ безпосередньо перед тим, як Пейн звернувся до Хемінгсона щодо співпраці над проєктом. Це твердження підтверджується електронними листами за участю кількох голлівудських агентств і продюсерів.
Хоча Хемінгсон вказаний єдиним сценаристом фільму The Holdovers, Пейн визнав у кількох інтерв’ю, що він сформував сценарій. Хемінґсон має нетипову траєкторію кар’єри для номінанта на «Оскар». Він працював адвокатом у сфері розваг у Loeb & Loeb, перш ніж стати телевізійним сценаристом у середині 90-х. The Holdovers став його дебютом у повнометражному фільмі.
Пейн і Хемінгсон почали працювати разом над The Holdovers невдовзі після того, як Пейн вдруге прочитав сценарій Frisco, але він виявився «не зовсім тим, що він шукає».
Саймон Стівенсон протягом двох місяців намагався привернути увагу Гільдії сценаристів США до цієї проблеми, надсилаючи електронні листи та проводячи дзвінки. Він стверджував, що сценарій скопійовано фактично рядок за рядком, а сцени у номінанті на «Оскар» майже не зазнали змін.
«Під «значущою цілісністю» я маю на увазі буквально все: історію, персонажів, структуру, сцени, діалоги, усе», ─ написав він в одному з електронних листів.
Під час висування своїх аргументів Стівенсон стверджував, що в The Holdovers є лише кілька елементів, які не мають жодного відношення до Frisco.
Однак звернення не мали результату. Йому відповіли, що WGA не буде втручатися в цю справу, та дали зрозуміти, що це не проблема гільдії, хоча Стівенсон, Хемінгсон і Пейн є її членами, а The Holdovers також номінований на нагороду WGA. У Гільдії сценаристів США порадили Стівенсону звертатись до суду:
«Позов до суду залишається найбільш прийнятним варіантом за цих обставин»
Джерело: variety
Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!