Кинджал Часу не чіпатимуть, бої значно змінять, а сюжет поглиблять: розробники з Ubisoft розповіли, яким буде римейк Prince of Persia: The Sands of Time

Кинджал Часу не чіпатимуть, бої значно змінять, а сюжет поглиблять: розробники з Ubisoft розповіли, яким буде римейк Prince of Persia: The Sands of Time

Кілька днів тому в межах трансляції Ubisoft Forward публіці нагадали про розробку ремейка культового екшену Prince of Persia: The Sands of Time (2003).

Нагадаємо, гра мала вийти ще 2021 року, але через незадовільну роботу індійського підрозділу Ubisoft ремейк передали Ubisoft Montreal. Фахівці канадської студії змушені були не просто виправити помилки колег, а почати виробництво з чистого аркуша. А нещодавно до співпраці залучили й відділення в Торонто.

Креативний директор Prince of Persia: The Sands of Time Біо Джейд Адам (Bio Jade Adam Granger) і геймдиректор Майкл МакІнтайр (Michael McIntyre) розповіли про рімейк і про те, які елементи оригінальної гри не зазнають змін, а що потребує радикального доопрацювання.

Що відомо

Розробники прагнуть максимально зберегти початкову концепцію та особливості The Sands of Time. Розглядаючи кожен аспект гри, Ubisoft дотримується концепції “чотирьох стовпів”: вони оцінюють, що можна залишити в первісному вигляді, що слід підправити, що – повністю оновити і на чому закцентувати більшу увагу.

Ubisoft Montreal принципово не хоче змінювати все, що пов’язано з Кинджалом часу й однією з головних фішок гри – бігом по стінах. Ці елементи відмінно збереглися і не потребують переробок. А ось дизайн локацій точно зазнає значних змін, його зроблять більш різноманітним, масштабним і цікавим. Це ж стосується і бойової системи, оскільки за минулі роки вийшло багато революційних екшенів зі складними боями – як приклади наводяться Dark Souls і God of War.

Деякі елементи оригінальної гри необхідно зберегти заради естетичної складової, наприклад, граціозність і акробатичні навички Принца Персії, які він використовує в боях.

Замок Азад (Azad) стане більшим і більш деталізованим, а крім того гравці зможуть побачити краєвиди, які його оточують – раніше це було неможливо через технічні обмеження та низьку дальність промальовування об’єктів.

Планується і збагатити розповідь у Prince of Persia: The Sands of Time, додавши безліч додаткових діалогів між головним героєм і принцесою Фарою, оскільки раніше вони обмінювалися лише кількома незначними репліками, які не давали змоги розкрити персонажів.

Реліз Prince of Persia: The Sands of Time заплановано на 2026 рік. Очевидно, початковий план із випуску ремейка на консолях минулого покоління більше не актуальний.

Джерело: Ubisoft

Adblock test (Why?)