Після виходу розширення The War Within, Blizzard може додати "сюжетну складність" у всі рейди в World of Warcraft

Після виходу розширення The War Within, Blizzard може додати "сюжетну складність" у всі рейди в World of Warcraft

Одним із головних нововведень аддона The War Within для World of Warcraft стане поява “сюжетної складності” рейдів, яка дасть змогу проходити їх гравцям наодинці або в невеликій компанії не заради одержання цінних нагород, а для того, щоб дізнатися про глобальний сюжет і його деталі.

Спочатку ця опція буде доступна тільки в нових рейдах, але схоже, згодом вона може відкритися і у всіх інших.

Що відомо

Помічник геймдиректора World of Warcraft Морган Дей (Morgan Day) розповів, що Blizzard розглядає додавання зниженої складності до всіх рейдів у грі, а не тільки до тих, які з’являться в The War Within.

Ця ідея пов’язана з тим, що за нинішньої системи гравці, які не беруть участі в рейдах, пропускають величезний пласт глобального сюжету World of Warcraft, з яким у самій грі ознайомитися іншим способом ніяк не можна.

Ця опція буде заснована на механіці “Chromie Time”, яка з’явилася в розширенні Shadowlands і дає змогу гравцям вибрати сюжет будь-якого розширення і під час його проходження розвивати персонажа.

Це наштовхнуло на думку: що, якщо “сюжетний режим” можна використати для того, щоб допомогти гравцям, які досягли необхідного рівня, завершити розповідь і поодинці пережити класичні моменти рейду на шляху до максимального рівня? Ми часто говорили про те, що було б чудово, якби можна було в Chromie Time пройти Wrath of the Lich King, а в кінці перемогти Артаса. Як це було б круто! Тому що зараз усе закінчується так: “Зачекайте, а що відбувається?”.

Зрозуміло, при впровадженні подібної опції висока складність рейдів нікуди не дінеться і буде доступною для всіх охочих, але розробники вважають, що сюжетний контент має бути доступним і казуальним гравцям.

Джерело: PC Gamer

Adblock test (Why?)